Wielopole 29G (za salą weselną), 97-400 Bełchatów
502 630 624
kontakt@zamowpranie.pl

Regulamin

1. Podstawowa usługa czyszczenia dywanów, wykładzin obejmuje: trzepanie mechaniczne, pranie  w pralnicy i automacie piorącym, suszenie oraz finalne odkurzanie z zaczesaniem runa.

 Jeżeli podczas jednokrotne procesu prania dywanu/wykładziny zamierzony efekt jego czyszczenia nie zostanie osiągnięty, podejmowana jest nieodpłatna druga próba jego czyszczenia. Na życzenie Klienta kolejne próby czyszczenia są odpłatne.

2. Reklamacje przyjmowane są do 24 godzin od momentu odebrania przedmiotu zlecenia.

Reklamacji nie podlegają dywany/wykładziny, w których na etapie oględzin stwierdzi się ślady odbarwienia, migracji kolorów, uszkodzenia runa czy frędzli itp.

Wówczas pranie wykonywane jest na odpowiedzialność Klienta, po wcześniejszej konsultacji telefonicznej.   

3. Klient jest zobowiązany do poinformowaniu pracowników pralni lub punktów przyjęć pralni o nietypowych zabrudzeniach m.in.: mocz, wymiociny, pleśń lub nieprzyjemne zapachy.

W przypadku nie poinformowania o wyżej wymienionych zabrudzeniach reklamacje nie będą uwzględniane.

4. Pralnia  informuje, że wszelkie ukryte wady powstałe podczas użytkowania dywanu takie jak: osłabienie runa czy jego mechaniczne uszkodzenie , wyblaknięcie, utrata sztywności runa, załamanie włosia mogą ujawnić się po procesie prania.

5. Pralnia  informuje, że na dywanach zwłaszcza z wysokim włosem i na dywanach z polipropylenu często występują uszkodzenia (w skutek użytkowania) takie jak: rozdwojone końcówki, punktowe zmechacenie i zbicie runa, które tworzą na dywanie obszary ciemniejsze bądź o innych odcieniach.

Nie ma to nic wspólnego ze złym wykonaniem usługi prania – czyszczenia lecz ze zniszczeniem dywanu.

6.  Pralnia   nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam szczególnie tych z herbaty, kawy, lakierów do paznokci, klejów, bejcy, moczu, wina, soków, tłuszczów, coli, wosku, pleśni.

7. Pralnia nie gwarantuje usunięcia charakterystycznego zapachu z dywanów wełnianych. Zapach powoduje naturalna wilgoć znajdująca się w wełnie.

8. Klient jest zobowiązany do poinformowania pracownika pralni przyjmującego zlecenie o próbach samodzielnego zapierania  przedmiotu usługi (rodzaju użytych środków).

Zwłaszcza dywany wełniane, akrylowe czy wiskozowe, w wyniku samodzielnego zapierania obarczone są ryzykiem wystąpienia migracji kolorów.

9. Klient zleca czyszczenie na własną odpowiedzialność dywany i wykładziny:

  • klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną , które mogą ulec rozklejeniu podczas prania w wyniku ukrytych wad.
  • wełniane, które prane po raz pierwszy  mogą ulec niewielkiemu skurczeniu.
  • wiskozowe, na których po procesie prania mogą uwidocznić się obszary o różnych odcieniach.
  • jedwabne i orientalne, które wymagające wyłącznie zlecenia prania ręcznego.

Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za powyższego rodzaju dywany. Zastrzega, iż przyjmuje je do czyszczenia warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność Klienta.

10. Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni.

11. Ceny podane na stronie są cenami netto ale nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

12. Każdy dywan o wymiarach mniejszych niż 1m2 jest liczony jako 1m2

13. Do prania przyjmujemy dywany nie przekraczające 3m szerokości

14. Dywany z frędzlami mierzone są wraz długością frędzli.

15. Klient jest zobowiązany odebrać dywan w ciągu 7 dni od momentu poinformowania o wykonaniu zlecenia. Po upływie tego czasu reklamacje nie są uwzględniane.

Czas na reklamację proporcjonalnie wydłuża się w dniach świątecznych i wolnych od pracy.

16. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 1 roku od daty wystawienia dowodu zlecenia, przedmiot usługi zostanie przekazany do instytucji pomocy społecznej.

17. W przypadku powstania sporu między Zleceniodawcą a Pralnia w skutek uszkodzenia lub zaginięcia przedmiotu zlecenia podstawą do wypłacenia odszkodowania będzie paragon zakupu dywanu lub wycena Rzeczoznawcy. Zastosowanie  mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

18. Korzystanie z usług pralni jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu pralni.