502 630 624

Regulamin

1
PRALNIA DYWANÓW/PUNKTY ODBIORU przyjmują do wykonania określone zlecenie i zobowiązuje się je wykonać w sposób odpowiadający przeznaczeniu i dyspozycjom Zleceniodawcy. Zakres prania dywanów, wykładzin, itp., obejmuje dwukrotny proces prania, jeśli tego wymaga przedmiot usługi.
2
PRALNIA DYWANÓW nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego zapierania, rodzaju włókna runa oraz czasu ekspozycji zanieczyszczeń na dywanie.
3
Dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu, w przypadku dywanów klejonych w których zastosowano słabej jakości klej lub znacznie wyeksploatowanych proces prania może przyczynić się do kruszenia się kleju, rozwarstwiania lub deformacji dywanu.
4
Na dywanach i chodnikach w miejscach intensywnie użytkowanych, pomimo procesu szorowania oraz podnoszenia runa, mogą pozostać obszary w których włókno nie odzyska swojej sprężystości i pozostaną obszary o ciemniejszych odcieniach. Zjawisko to jest wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania.
5
Dywany narażone na światło słoneczne z czasem narażone są na blaknięcie kolorów. Po procesie prania różnice w kolorze mogą ulec uwydatnieniu.
6
Opłata za usługę pobierana jest w całości przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Wysokość opłaty określa cennik pralni/punktu odbioru.
7
PRALNIA DYWANÓW zastrzega sobie prawo odmowy lub odstąpienia od wykonania usługi, gdy okaże się że istnieje ryzyko uszkodzenia.
8
PRALNIA DYWANÓW nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi (tj. migracja kolorów, rozwarstwienie osnowy).
9
Dywany jedwabne oraz z wiskozy przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Zleceniodawcy.
10
Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni.
11
Termin wykonania usługi wynosi od 3-5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania zlecenia w przypadku przedmiotu usługi o znacznym stopniu zabrudzenia.